Tieto 2 šikovné a talentované Slovenky dostali nápad vytvoriť e-shop, aký na Slovensku len tak nenájdeš. Ešte predtým sa ale rozhodli spraviť si prieskum a nazreli pomocou neho do slovenských spální. Ich zistenia však potešujúce neboli. Veľa párov zažíva v posteli nudu a navyše, ženy sa za svoje telá hanbia. Našťastie je tu brand Subcret, ktorý toho môže veľa zmeniť.
Kam až siaha história vašej značky, kedy ste vznikli?
Medzi vznikom a plánmi založenia je rozdiel okolo jedného roka. V roku 2019 sme začali uvažovať o problémoch so ženským sebavedomím, prijímaním samých seba a o tom, ako byť sexi a nevyzerať vulgárne.
V roku 2020 sa zrodila myšlienka s postrojmi, ktoré budú jemné a zároveň sexi. Na Slovensku je plno sexshopov, kde ľudia nájdu rôzne erotické pomôcky a doplnky, avšak toto tu chýbalo.
Čo bolo hlavnou ideou pri budovaní vašej brand identity?
Hlavnou ideou Subcret-u bolo pomôcť ženám, aby sa cítili byť pekné, zvodné a sebavedomé. Aby si užili svoj sexuálny život aj z iného uhla, nezabudli, aká je predohra dôležitá a sex nebrali ako rutinu, ale skôr ako pôžitok.